Jouw vraag, klacht of verbetertip helpt ons
Je kunt op allerlei manieren een vraag, klacht of verbetertip indienen. Je vindt ze hieronder op een rij.
Bel 088 124 00 00
Mail je vraag, klacht of verbetertip
Heb je een vraag, verbetertip of klacht dan kun je deze via een veilige mailomgeving naar Parlan sturen.
We vinden het belangrijk om gevoelige informatie veilig te versturen. Iedereen kan gebruikmaken van deze manier van veilig mailen. Hiervoor heb je geen account nodig. Als je op onderstaande link klikt, laat je jouw naam en e-mailadres achter. Hierna ontvang je een notificatiebericht in je mailbox. Op deze manier weten we zeker dat jij de eigenaar bent van het opgegeven adres.
Via de link in het notificatiebericht kun je jouw vraag, verbetertip of klacht typen, een bijlage toevoegen en natuurlijk op een veilige manier verzenden. Na ontvangst ontvang je zo spoedig mogelijk (binnen vijf dagen) een reactie van ons.
NB. Het mailadres graag niet gebruiken voor:
- Aanmelden: Dat kan via www.aanmeldenbijparlan.nl
- Afspraken verzetten. Bel hiervoor de behandelaar.
Hoe wij met een verbetertip of klacht omgaan staat in de folder: Heb je een klacht of verbetertip. Wij luisteren graag.
Voor een uitgebreide uitleg over de procedure om ons een klacht toe te sturen kun je de Klachtenregeling voor cliënten downloaden.
Klachtencommissie
Als een gesprek over jouw klacht met de betreffende medewerker, de leidinggevende of klachtenfunctionaris niet tot een oplossing leidt, kun je een klacht indienen bij de Klachtencommissie cliënten.